Just any other day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu Just any other day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

Just any other day

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

18 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Autumn is just not my kind off thing.
Misschien kun je je nog herinneren dat ik twee weken geleden schreef dat ik de herfst niet eens zo heel erg verschrikkelijk vond. Inmiddels is het weer zo herfstachtig geworden, dat ik het niet meer zo kan waarderen. Het waait al een paar dagen gigantisch hard, echt storm kracht, en mijn kamer is heel erg tocht doorlatend. Daarnaast zijn alle blaadjes al van de bomen gevallen, dus ook het mooie uitzicht is weg. En vergeet vooral niet de regen die samen met de herfst komt. Toch dankzij dit alles, maak ik voldoende gebruik van mijn nieuwe winterjas ;)
Vandaag en morgen heb ik officieel geen verplichtingen, het weer is te slecht om naar buiten te gaan, ik hoef niet te werken, geen afspraken met collega's/vriendinnetjes, en mijn stage verslag kan wel even 2 dagen wachten. Kortom ik kan lekker de hele dag in bed liggen zonder ook maar een beetje schuldgevoel. En dat heb ik ook gedaan, heb daarna een lekker ontbijtje voor mezelf gemaakt (kopje thee, lekker broodje, eitje) heb me toen nog een keer omgedraaid, heb daarna eindelijk mijn Gossip Girl boek uitgelezen wat al heel lang op mijn lijstje stond, en ga zometeen een dvd kijken. Heeeerlijk!
Zaterdag heb ik eindelijk een lang gedroomde droom verwezenlijkt, ik ben de trotse bezitter van Jimmy Choo schoenen! Wel de Jimmy Choo schoenen onder contract bij H&M, de echte zijn helaas iets boven mijn budget, maar Jimmy is Jimmy. Nu moet ik alleen nog een geschikte outfit erbij vinden en een gelegenheid om ze te dragen (lees, waar ik veel kan zitten want de hakken zijn echt high) En om jullie ook even te verlekkeren, dit zijn ze:
http://imworld.aufeminin.com/dossiers/D20091022/HM-Jimmy-Choo-shoes-red-135640_L.jpg

Dat weekend waren Stef en Britt hier, en het was een super leuk weekend, te veel geld uitgegeven natuurlijk, te veel lekkere dingen gegeten, maar het was het waard. Er moest helaas ook nog gewerkt worden, en het was (zoals gewoonlijk) weer een grote bende, druk druk druk, volgeboekt.
Heb wel met Devrim gepraat over mijn stage einddatum, officieel is het 5 feb maar dat vind ik toch iets te lang, en wilde graag met mijn verjaardag weer thuis zijn. En dat mag ook :D Hij garandeerde me dat ik 26 januari thuis ben, dwz, over 10 weken! Zie jullie allemaal op mijn bday party ;)
Nu ga ik mean girls kijken, en me vol proppen met kaas - ui koekjes, vandaag mag het.

Dikke kussen xxx

  • 18 November 2009 - 15:29

    Sharon:

    Heeeeeeeeeeerlijk zeg.. Ik wordt jaloers als ik dit zo lees :P Lekker 2 dagen vrij en gewoon helemaal niets uitvoeren :D GEWELDIG!!
    Die schoenen zijn super Nan!! Ik heb de andere van Jimmy Choo voor H&M gezien int zwart maar waren me toch wat te duur.. :P Haha..

    Succes nog :D Wel lekker dat je op je bday thuis bent :D

    x

  • 10 December 2009 - 13:25

    Nieno:

    OMG JE BENT MET JE VERJAARDAG THUIS !!! i love it

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 21630

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: