Happy Things - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu Happy Things - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

Happy Things

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

18 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ongeveer 1.5 week terug at ik mijn laatste pepernoot, sinterklaas is weer terug naar Spanje en kerst is all around us.
Ik ben met sinterklaas lekker verwend, en heb twee super leuke gedichten gekregen. Ik ben sinds 5 december de trotse bezitter van Hotel Babylon seizoen 2 en van Burberry The Beat, en heel veel snoepgoed, totaal niet overgeslagen dus.
Dat weekend zijn ook mijn vriendinnetjes van de Cantharel langs geweest, en het was echt een super weekend! Heel veel gedaan, alle 3 de dagen van hot nar her gerend, want ze wilden natuurlijk alles zien. Gelukkig kwamen ze er al snel achter dat dat onmogelijk is, want ik ben hier nu bijna 4 maand en heb nog niet alles gezien :P We zijn ook nog naar Winter Wonderland geweest, lekker Gluhwein gedronken en een gigantisch kerstgevoel gekregen daardoor (ookal was het in NL sinterklaasavond, maakt die engelsen niks uit ;)) Vond het ook echt jammer toen ze weer weggingen, maar het maakt het vooruitzicht om terug te gaan naar nl wel weer iets leuker.
Londen draagt heel erg bij aan mijn geld uit geef woede, helemaal nu rond de kerst tijd, want mijn nieuwe smoes om iets te kopen is: ach het is bijna kerst, ik mag ook wel iets voor mezelf kopen ipv alleen maar voor anderen. Helaas heb ik die smoes nu al heel vaak gebruikt en klinkt hij niet meer zo goed als 10 aankopen terug. Ik heb wel seizoen 2 voor mezelf gekocht van supernatural (aanbieding, dan mag het)en dat was een goede investering, ga het seizoen vandaag afkijken hopelijk. Ookal heb ik dan dat hele seizoen in 2 dagen gekeken, maar ach. Ik ben serie verslaafd, was al bekend geloof ik.
Over iets meer dan een maandje ben ik alweer terug, en dat betekend dat ik nu och echt op kamerjacht in apeldoorn moest. Liep dat al een tijdje voor me uit te schuiven, maar kan er nu toch echt niet meer omheen. Mijn huur opzeggings brief voor mijn kamer in Londen is geschreven, hopelijk boek ik volgende week mijn terugreis, dus tijd om een kamer te regelen in dat mooie Apeldoorn.
Vorig weekend ben ik bij een nieuwe collega, Michelle, blijven slapen. We hebben eerst gtst gekeken (!!!!) dwz een stuk of 10 afleveringen, thank god heeft zij gewoon draadloos internet en kan ik dus daar gtst kijken :D Daarna hebben we lekker gekookt, wraps met kip, paprika en een uitje, super lekker. S avonds zijn we naar Ministry Of Sound geweest, hele mooie club, maar wij vonden toch de muziek iets tegenvallen. Teveel lounge achtig, mag van mij allemaal wel iets harder :P Ondanks dat toch een super avond gehad.
Ik moet toch even een beetje klagen over het weer, want het is hier van de ene op de andere dag heeeel koud geworden. De ene dag scheen er nog een zonnetje en de andere dag sneeuwde het opeens! Nu blijft het hier gelukkig nog niet heel hard liggen, maar het is toch vies koud. En ook achter de receptie. Ik weet niet wat ze daar met de verwarming doen maar het werkt iniedergeval niet, iedereen staat compleet de bevriezen en na een paar uur heb je ijsklontjes als handen, erg fijne werkomstandheden zoals je hoort.
Vandaag ben ik vrij, ga met Renushka winkelen want we moeten kadootjes kopen voor het secret santa gebeuren, we hebben op het werk loodjes getrokken.
Vanavond waarschijnlijk nog even een pub in of iets dergelijks, morgen chill dagje, zondag en maandag werken en dan komen papa, mama en rick! De 24e gaan ze weer weg, en dan ga ik met Renushka naar Dirty Dancing en lekker uiteten, en dan is het alweer kerst. Prima voor elkaar allemaal en ik kan je wel vertellen, ik ben nog lang niet klaar om weg te geen uit Londen. Stiekem.

Tot snel allemaaaaaaaaaal!
xxxxx

  • 23 December 2009 - 19:59

    Lieke:

    Balen!! kunnen we niet komen omdat er opeens zonodig een pak sneeuw moet vallen en heeeel nederland plat ligt! niet te geloven. gelukkig is er telefoon! we komen gauw een andere keer kussen van ons en toch nog een fijne kerst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 21642

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: