Alweer bijna een week voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu Alweer bijna een week voorbij - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

Alweer bijna een week voorbij

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

28 Augustus 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag allen,

Hoe gaat het met iedereen? Hier helemaal prima, op het feit na dat ik een beetje verkouden ben dan :)
Zoals beloofd zijn hier een paar fotos, voor meer verwijs ik je door naar mijn hyves.
Gisteren heb ik een dag meegelopen met de concierge, omdat die ook heel veel samen werkt met de receptie. Ivm lugage storage enzo, en dat was echt heel leuk :D Was niet heel druk, beetje gechillt, beetje gepauzeerd, beetje geauwehoerd en afentoe ook nog een gast de weg gewezen, voorzover ik dat kon natuurlijk. Ik mocht eigenlijk achter de receptie maar dat ging allemaal weer niet want ze hadden geen trainer blabla, morgen mocht ik achter de receptie.
s Avonds ben ik met Laura naar leicester square, piccadilly circus en china town geweest. Vooral china town is heel grappig :D Daarna zijn we een echte engelse pub ingedoken en later een mac donalds in gesprongen. Toen weer naar huis want we hadden allebei early shift, dus om 7 uur beginnen.
Toen ik vandaag aankwam bij de receptie stond ik niet op het bord voor de early shift en ook niet voor de late shift, dus ik begon al wat onraad te ruiken. Diegene die mij gaat trainen, Jorge, was er vandaag niet en ik kon dus weer niet achter de receptie. Toen ben ik bij de executive lounge neergezet. Die lounge is alleen voor gasten die een executive room hebben. Diegene die bij de executive lounge zit houdt de kamer nummers en tijden bij waarop de gasten naar de lounge komen, ze regelen de check outs van gasten die zich niet bij de receptie hebben uitgecheckt en ze zijn verantwoordelijk voor een airline crew die een contract hebben met het hotel en dus altijd in ons hotel verblijven. Het was wel heel leuk, maar had toch gehoopt dat ik naar de receptie kon. Vanaf volgende week gaat Jorge mij dus voor twee tot vier weken trainen (afhankelijk van hoe snel ik alles oppik) en hij is tot en met donderdag vrij! Ik dus ook, mij hoor je niet klagen ;)
Morgen komt een oud klasgenootje van me langs, die is toevallig een weekendje in Londen en ze wilde lau en mij wel even zien dus we gaan even wat met haar drinken.
Nu ga ik lekker van mijn sushi en vrije dagen genieten,

lieeeeeeeefs xxx

  • 29 Augustus 2009 - 17:35

    Mirka:

    Vind je mailtje echt super lief! En top dat je het daar toch zo fijn hebt! wacht nu al op het vervolg! hihi

  • 31 Augustus 2009 - 11:29

    Sharon:

    Hi Nan :D
    Wat balen dat je nog niet bij de receptie hebt kunnen werken.. Maar dat komt deze week zeker wel helemaal goed :D
    Het was leuk om jullie ff te meeten in de Zoobar :D hahaha.. Was gezellig!! :D
    Weet jij die website nog van die foto's? Ben hem alweer vergeten (A) hahaha!
    Veel plezier nog!!
    Liefs x
    Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 21641

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: