Life's better in high heels - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu Life's better in high heels - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

Life's better in high heels

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

04 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik bedacht me opeens dat ik al een tijdje niks meer van me heb laten horen, dus daar moet ik nu maar snel verandering in brengen. Letterlijk snel, want ik zit nog in pyjama, en moet over 1.5 uur weg. Voor normale mensen is dat tijd zat, maar ja, jullie kennen me. ;)
Afgelopen zaterdag besloten laura en ik mijn vrije dagen eens even goed in te gaan luiden en een klasgenoot van school was in londen dus reden genoeg voor een feestje. Ik had hier helemaal geen schoenen met hakken omdat dat allemaal niet meer in mijn kofer paste en ik al heel veel overgewicht had, dramaaa, dus ik ben hier maar eens gaan winkelen. Heb hele simpele zwarte lakpumps gekocht, zoiets had ik al wel, maar dan iets afgetrapter. Lees aan vernieuwing toe.
'S avonds zijn we naar de zoobar geweest op leicester square. Dat is echt een aanrader, super leuke avond gehad :D Op het laatst deden mijn voeten wel een beetje pijn, dus besloot ik maar om op blote voeten verder te gaan. Op een of andere manier is in Londen de straat heel erg schoon en kan dat dus prima.
Zondag en maandag heb ik weinig uitgevoerd, heb een engels nummer geregeld en ben dus niet meer op mijn nederlandse nummer beschikbaar. Ik zet mijn nummer liever niet hier op, omdat iedereen dit kan zien :P
Dinsdag en woensdag was Lau ook vrij, en we wilden eigenlijk naar Oxford een van die dagen. Dinsdag was t nog wel redelijk mooi weer, maar je moet die kaarten voor de bus bestellen en dat duurt een paar dagen dus dinsdag kon niet en woensdag ook niet. Gelukkig maar opzich, want woensdag regende het de hele dag zo ongeveer! Ik ben s middags naar lau gegaan en hebben s avonds bij haar film gekeken samen met de rest van de nederlandse stagaires.
Gisteren mocht ik voor het eerst achter de receptie samen met Jorge. Hij heeft me het hele programma waar het hotel mee werkt uitgelegd, en geloof me, dat is veel informatie:P Vandaag moet ik dat waarschijnlijk allemaal in de praktijk gaan brengen en ik ben erg benieuwd wat ik er van ga bakken haha!
Mijn verkoudheidje is nog steeds niet weg, maar heb wel engelse keelsnoepjes gevonden dus heb meteen een voorraadje ingeslagen ;)
Voor diegene die mijn adres nodig heeft voor het een of ander (een leuk kaartje ofzo :P) heb ik liever dat je het naar het hotel stuurt, dan weet ik zeker dat het goed bij mij aankomt, het adres:

Nanda Slootweg
Thistle Marble Arch Hotel
Bryanston Street
London W1H 7EH
United Kingdom

Nu ga ik er toch echt een eind aan breien, moet mijn landlord weer eens bellen want mijn kookplaatje doet het niet, en ze zegt telkens dat ze ervoor zorgt dat iemand contact met me opneemt daarover maar dat gebeurd natuurlijk niet, en ik moet me nog aankleden en toonbaar voor de buitenwereld maken,

Liefs xx

  • 04 September 2009 - 21:31

    Stephanie:

    Nan! Gaat goed zo te lezen, en heeeel belangrijk die hakken ja! Verder wil jij mij je nummer even mailen/smsen of per boot want ik zit toch in noordwijk aan de andere kant van de noordzee ;) xxx

  • 08 September 2009 - 06:51

    Anneloes De Jong:

    Hey Nanda,

    Komt helemaal goed daar in dat Londen! Je kamertje ziet er ook goed uit! ;) Dat werken is ook leuk als ik dat zo hoor, je zit gebakken :P Geniet er lekker van meid en we houden contact! From Africa with love...

    -xxx- Loes.

  • 09 September 2009 - 10:29

    Mirka:

    chick! oh klinkt helemaal heerlijk daar! We zitten nu ook officieel in Enschede he sinds maandag :d echt top! Dat kaartje komt jou kant nog op haha. Maar wil je even je nummer smsen/mailen? had je nog wel gemaild! kijk maar even ;).
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 21639

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: