Christmas in october - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu Christmas in october - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

Christmas in october

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

11 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag lieve allemaal,

Eindelijk weer een berichtje van mij, mijn internet tegoed op mijn stick was op, en zat een beeetje krap bij kas, maar gisteren heb ik mezelf dan toch weer blij gemaakt met het top uppen van mijn stick!:D
Het is alweer oktober, de tijd gaat zo snel hier! Ergens rond 10 november ben ik alweer op de helft!
Stage gaat ook steeds beter, alhoewel ik mijn twijfels heb over het management van de receptie.. De ene dag prijzen ze alle trainee's de hemel in, en zeggen ze dat er zonder trainee's geen team is (wat ook zo is, er zijn 12 trainee's en 5 vaste receptionisten..) en de andere dag wordt iedereen stuk voor stuk als shit behandelt en doe je niks goed. Heel raar dus, en ben ook zeer benieuwd wat ze in mijn 4 weeks review gaan vertellen. Wat nu zo onderhand alwel een 6 weeks review is ;)
Maandag ben ik met een collega's naar Westfield geweest, een overdekte shoppingmall met echt elke winkel die jeje maar kunt bedenken. Heb nog wat mooie dior portomonnee's gezien (305 pond!!!) en prada tassen, maar die gingen helaas iets boven mijn budget, haha! Ben wel weer een jurkje rijker en een mac lipgloss, mac is echt de beste. Ook heb ik natuurlijk nog even de starbucks gesponsort, begin een lichte verslaving te krijgen voor de caramel frappuccino, en de dag afgesloten met een hapje eten bij Nando's. Dat is een hele grote keten in Londen, en ze serveren er alleen kip, goed en goedkoop. In het hotel kunnen ze op een of andere manier mijn naam niet normaal uitspreken dus noemen ze me allemaal Nando's, en ik vond het dus wel tijd daar maar een keer te gaan eten ;)
Dit weekend ben ik lekker vrij, en vond het wel tijd voor een quality time met mezelf weekend, en die begon dus vrijdag na het werken. Het regende heel hard, was koud, en ik zat in de bus te bedenken dat ik wel zin had in chocolademelk. Dus ik snel bij de tesco chocolademelk poeder gekocht, melk, en een zakje maltesers. Eenmaal thuis lekker in bed gekropen met een goed boek erbij! De dag erna heerlijk uitgeslapen en ben daarna gaan winkelen, mag niet in het rijtje ontbreken natuurlijk :P En Londen is echt de plek om mijn garderobe uit te breiden, ben dus ook veel te veel geld aan het uitgeven aan kleren. Hoe dan ook, ik moest zwarte schoentjes hebben die ik ook aan kan met het werk, beetje binnen mijn budget. Heb hele leuke ballerina's gevonden voor 20 pond, dus dat mocht nog van mezelf haha! Daarna renushka opgehaald en even bij haar op de kamer in het hotel gechillt, toen naar (geheel tegen de plannen in) kfc geweest (vind kfc niet zo heel lekker moet ik bekennen) en naar mijn huis.
Tegen een uurtje of 11 ben ik naar laura gegaan, we zoude gaan stappen. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien dus we hadden heel veel te vertellen, en zijn tegen half 2 pas weggegaan :P eenmaal in de kroeg aan gekomen was het echt super leuk, alle engelsen waren om half 2 al compleet van de wereld, en de paar mensen die nuchter waren hebben we meteen even contact meegelegd ;) Was tegen half 5 thuis en het resultaat is dat ik nog steeds in bed lig. Ga straks lekker een filmpje kijken denk ik zo :)
Momenteel is het echt een drama om bij het hotel te komen, er wordt namelijk overal (voornamelijk op oxfordstreet) kerst verlichting opgehangen, (het is OKTOBER???) en alle bussen zijn nu on diversion, dus ik doe er zo een kwartier tot halfuur langer over :) En het leukste is, straks, na oud en nieuw moeten die lichtjes ook weer weggehaald worden, dus nog meer diversion, jammer hoor ;) Het resultaat mag er trouwens wel zijn, er hangen hele grote gevaartes en kunstwerken in de lucht, zoals paraplu's, kadootjes en kerstboom dingen, wat vast heel mooi wordt als de lichtjes aangaan :D
Tot zover mijn berichtje, ik ga even een boterhammetje smeren en een dvdtje kijken!
Dinsdag is het afscheid van Anti, een van de managers, heel jammer dat ze weggaat als je het mij vraagt want zij is echt 1 van de betere managers, maar ja, wie ben ik ;)
Ook heb ik echt een nieuwe verslaving gekregen, dvd's! Die verslaving had ik al wel, maar ik downloade ze alleen en hier zijn ze echt vet goedkoop! Als je goed zoekt heb je zo een leuke dvd voor 5 pond, dus ben nu over gegaan op dvd's kopen.
De laatste tijd hebben we een beetje problemen met ons systeem, het lag er laatst voor 12 uur uit, toen hebben ze het hele systeem geupdate, LAG HET ER VANDAAG WEER UIT. Dat betekent, alles manually doen, je kunt niet checken of de kamers klaar zijn, je kunt niemand uitchecken omdat je niet weet wat ze moeten betalen, DRAMA. Hopelijk doen ze nu nog een keer een update en dit keer een goede, want dit is niet echt 4 sterren service..
Oh, en over 9 dagen komen papa en mama al :D Heb er zin in!
Heel veel kusjes, xx



  • 11 Oktober 2009 - 20:24

    Britt:

    Ik krijg steeds heimwee als ik jouw berichtjes lees!
    leuk om te lezen :)
    als het goed is kom ik in de week van 9 november ff chillen
    x

  • 12 Oktober 2009 - 08:05

    Sharon:

    Oeeeh leuk zeg om dit te lezen.. Ben benieuwd hoe Londen eruit ziet met Kerst :D Allemaal leuke lichtjes.. En als er sneeuw valt, is het helemaal compleet..

    Liefs x

  • 13 Oktober 2009 - 16:39

    Lieke:

    gezellig hoor al die lichtjes, we gaan het gauw zelf zien want we komen al snel naar je toe!
    kussss!!!

  • 18 Oktober 2009 - 17:35

    Lieke:

    in Hengelo zijn gisteren ook lichtjes opgehangen....maar dan wel sint en pietjes lampjes......
    big hug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 21635

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: