What becomes voor PartB? PartAAAAAY - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu What becomes voor PartB? PartAAAAAY - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Nanda - WaarBenJij.nu

What becomes voor PartB? PartAAAAAY

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

24 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De gemiddelde Londenaar staat om 6.04 op.

Er ging even van alles mis met mijn waarbenjij.nu, hij deed niet helemaal wat ik wilde.
Maar, het is gelukt, kan eindelijk mijn nieuwe verhaaltje typen.
Gisteren zat ik hier precies een maand :D En voor mijn gevoel gaat de tijd heel snel, alsof ik er al veel langer ben dan een maand, maar dat is goed.
Merkte vanochtend dat ik een beetje grieperig aan het worden ben, had erg slecht geslapen, dus moest me vanochtend letterlijk mijn bed uit slepen toen om half 6 de wekker ging. Eenmaal op het werk (niet echt fris en fruitig) belande ik meteen in een gigantische drukte, en dat om 7 uur s ochtends!! Verder is het eigenlijk de hele dag druk gebleven, iedereen wilde vandaag een room move leek het wel, totaal aan mogelijk gezien het feit dat we weer volledig tot aan de nok toe gevult waren, boze gasten, geirriteerde receptionisten, was een erg fijn sfeertje vandaag ;)
Van het weekend was ik eindelijk een keer VRIJ! Dat heb ik meteen goed gevierd, vrijdag avond met Laura zoo bar onveilig gemaakt. We waren wel telkens omsingeld door turkjes, want die waren met een hele groep vrienden, en opeens stonden we midden in een kring van turken! Toen zijn we bijna gillend weggerend om aan de andere kant van zoo bar te gaan staan, maar stiekem stonden ze alweer achter ons. En voor we het wisten waren er om ons heen weer allemaal turken, HALLOOOO? Die engelsen snappen echt afwijzingen niet hoor. Verder moet je in zoo bar sowieso oppassen dat je niet perongeluk oogcontact maakt of iets in die richting, want dan ben je echt de pineut, vatten ze meteen op als een vette versiertruc. Zaterdagavond ben ik naar Tigertiger met vrienden en collega's. Hier waren wat meer mannen bij, dus ik vond dat ik best op z'n engels kon gaan. Kort jurkje, en hoge hakken. (oke oke, geen witte benen, had nog wel een legging aan, dat wel. Al moet ik eerlijk bekennen dat de engelsen hier het fenomeen legging ook eindelijk beginnen door te krijgen, je ziet een stuk minder witte benen! Alleen zijn de ik-ben-eigenlijk-te-dik-voor-dit-jurkje modellen er nog wel, helaas, helaas) Het was een zeer leuke avond, met zeer fijne wijntjes en de foto's spreken boekdelen.. Lag voor Londense begrippen laat in bed (wat wil je ook als de gemiddelde londenaar om 6.04 al opstaat) maar erg voldaan.
Gisteren ging ik even naar het winkelpleintje op 1 minuut afstand om boodschappen te doen. Helaas ving mijn oog op de terug weg een signaal op van een kleding winkel, met DE BESTE jurkjes ever. Was ineens weer 35 pond lichter, en dat terwijl ik alleen voor boodschappen ging? Gelukkig is het jurkje het waard :D
Ben ook tot de uitvinding gekomen dat ze hier uncle bens hebben! Dat maakte mama altijd, en is vet makkelijk en erg lekker, en hier hebben ze dat ook gewoon :D Hoe vet is dat.
Gisteren kreeg ik trouwens een zeer fijne brief, over het feit dat hier in huis waarschijnlijk een wifi internet aansluiting komt:D Alles beter dan deze usb stick, het is langzaam en kost handen vol geld, en ik kan niet eens gtst kijken! Dus ik ben voor.
Twee collega's van me geven morgen hun afscheidsfeest, dus er staat weer een kleine party in de planning, moet zaterdag wel om half 6 eruit, en een collega van me komt langs, kortom, weer genoeg te doen :D
Ik ga nog even snel iets aan mijn stage verslag doen, moet echt een keer gebeuren nu, maar helaas is mijn discipline weer eens zoek..Heeft iemand het gevonden misschien?
Heel veel dikke kussen,
xxxx

  • 26 September 2009 - 14:43

    Nienke:

    popje! je discipline ligt hier.. dus dan weet je dat vast! ;)
    dacht lees elke keer je leuke verhalen, wordt tijd dat ik eens reageer! super om te lezen allemaal :) en over je smsje; dont u worry 'bout that! beloof je dat!? hele dikke zoen van de 1e helft van niena die je vet mist!

  • 29 September 2009 - 08:16

    Anneloes De Jong:

    Hey Lief!

    Waar zijn die foto's dan? :D Wel je nieuwe jurkje even showen de volgende keer ;) Verder helemaal naar je zin daar? Spreek je snel weer!

    -xxx- Loes.

  • 29 September 2009 - 11:44

    Nadine:

    Hi m'lady!

    Haha, jij had je rootie tootie gevoel weer helemaal terug? Fijn dat je toch nog zo huiselijke café's hebt daar :P

    Weer leuk om te lezen (ik zeg dit te vaak).
    Wel heel fijn om te horen dat de tijd daar zo lekker snel gaat en het goed bevalt. :)

    Je ouders komen ook bijna. Herfstvakantie is het niet? Gezellig!

    Fijne week nog, meid.

    x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage @ London

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2010

Optimaal genieten van de laatste paar dagen

01 Januari 2010

Complaints, Fireworks & Hangovers

18 December 2009

Happy Things

18 November 2009

Just any other day

02 November 2009

Autumn Niceness
Nanda

Sydney 2011 Dag lieve vrienden, vriendinnetjes, familie & kennissen, Na alle leuke reacties op mijn blog toen ik in London zat, kom ik er nu eigenlijk niet meer onderuit, er gaat weer een blog bij gehouden worden! Dit keer vanuit het verre en warme Sydney en ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen down under. Ik mag hier een halfjaar lang vertoeven om mijn tijd te vullen met zon, zee, strand, uitgaan, winkelen, mooie natuur, lekker eten en hopelijk leuke mensen. Een bijkomend puntje is dat ik af en toe ook nog stage loop. Ik ben de nieuwe marketing & pr assistent van de 8 hotel group en ga tot 1 juli op het hoofdkantoor werken. Daarna heb ik nog 4 weken de tijd om hoogst waarschijnlijk de east coast te gaan bekijken :D Jullie worden vriendelijk, doch dringend, verzocht om de komende tijd berichten achter te laten zodat ik me niet helemaal alleen voel in Sydney :P Enjoy xxx London 2009 Ladies and gentleman, Vanaf 23 augustus verblijf ik voor 5,5 maand in Londen! Naast lekker eten, veel wijntjes drinken ( binnen in de pub, het blijft londen - regen regen) en winkelen moet ik toch ook echt aan de bak. Mocht je geinteresseerd zijn in wat ik dagelijks uitvreet in dat rainy london kun je deze waarbenjij checken, en een leuk commentaartje achter laten natuurlijk;) Liefs!

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 21649

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2014 - 08 Januari 2015

Backpacken in Azie

03 Februari 2011 - 27 Juli 2011

Stage @ Sydney

23 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage @ London

Landen bezocht: